Pryltips –fästingar akta er!

Snön har ännu inte kommit till södra halland, och så sent som igår plockade jag fästingar på hunden. I år har jag börjat plocka med en fästingsnara. Något som jag inte trodde behövde, men nu förstår jag inte hur jag klarat mig utan en. Med en liten bångstyrig settervalp, har detta varit räddningen.

Den är utmärkt att plocka de riktigt små fästingarna, och fungerar utmärkt att ta på sig själv med. En enkel produkt, som jag är otroigt nöjd med. Rekomenderas.

Kanske en julklapp till dig själv eller till hundägaren ”som har allt”. Du hittar den här

Kommentera

